Zbudowany własnoręcznie w wakcje 2020. Od wiosny 2021 stał około rok nieruszany, potem dostał większy silnik, zawieszenie, napęd, amorki, całe koła, hamulce itd. W lipcu tego roku został rozkręcony na śrubki, wyczyszczony i pomalowany. Niby wzorowałem się na planach barracudy ale niewiele z nich zostało. Silnik Honda CBR 1100xx 97r. 164km 125Nm.....
Wymiary 3.5x0.7x1 m. Rama z profila zimnogiętego 50x50x3. Obramówka pod blat kątownik zimnogiety 50x50x2 ramki na półki kątownik zimnogięty 30x30x2. Stopy wahliwe m16, wstawki pod blat i szafkę cepy z kombajnu. Blat, półki, i obicia z sklejki szalunkowej z odzysku. Podstawy pod imadło celownik hutniczy 100. Całość została wypiaskowana.
Silnik 7,5 hp Skrzynia od Poloneza z zablokowanymi biegami 3,4,5 Sprzęgło na paskach Most Suzuki Ignis skrócony , obrócony o 180 stopni żeby podnieś skrzynię Przednie koła od miniciągnika Japońskiego Zamontowany dla rodziców zdalny wyłącznik zapłonu Alternator od Yanmara
Dane techniczne: Silnik 1.6D VW Skrzynia biegów tez vw z zaspawanym dyferencjałem Napęd poprzez łańcuch Szerokosc 120cm Kola 12” Mosty od Suzuki Samurai sj zwężane z jednej strony Tur wykonany z profila 90x50x3